Zoek je een baan als ICT Servicedesk medewerker waar je complexe incidenten gaat oplossen? Vindt je het leuk om in nauwe samenwerking met de systeembeheerders het IT landschap van onze opdrachtgever te verbeteren? Lees dan snel deze vacature van ICT Servicedesk medewerker in Rotterdam!
Organisatie
Bij dit bedrijf werken ongeveer 1.000 medewerkers in een informele setting met elkaar samen. Het bedrijf is in diverse vakgebieden actief waarbij de divisies de IT diensten van een shared service afnemen. Deze verschillende onderdelen ga jij ondersteunen in de functie van ICT servicedesk medewerker. Dit maakt het ICT landschap complex en uitdagend.
Functie
In de functie van ICT Servicedesk medewerker ben je het 1e aanspreekpunt voor de klant. Je lost zoveel mogelijk incidenten op en krijgt hier ook alle rechten toe. Je wordt opgeleid om steeds meer op te kunnen lossen. Kom je er toch niet uit, schakel je met de systeembeheerders of applicatiebeheerders. Zo leer je altijd bij en kan je het de volgende keer zelfstandig oppakken. Deze ruimte wordt gegeven waardoor de functie uitdagend en afwisselend blijft.
Eisen
– Afgeronde MBO ICT niveau 4 opleiding
– Uitstekende communicatieve vaardigheden, klantgerichte persoonlijkheid
– Ervaring op een ICT Servicedesk
– Uitstekende kennis van Windows 10, Active Directory en MS Office
– Citrix kennis is een pré
Arbeidsvoorwaarden
- Salarisindicatie: €2.000,- tot €2.500,- bruto per maand
- Werktijden tussen 08.00 uur en 17.00 uur
- Ruime opleidingsmogelijkheden
- Goede doorgroeimogelijkheden