Heb je ervaring met netwerken, routers en interesse in techniek? En ben je op zoek naar een gerenommeerde, internationale werkgever? Lees dan snel de vacature van technical support engineer in Dordrecht.
Organisatie
Onze klant is internationaal actief en er werken ruim 3.000 medewerkers. Het is een informeel bedrijf, met een hoog technologisch niveau. Het bedrijf investeert veel in research & development en levert zo diverse systemen en applicaties om de dienstverlening te verbeteren. De afdeling technical support bestaat uit 9 andere collega’s.
Functie
In deze functie los je de complexe incidenten op die doorgezet worden vanuit de 1e lijns helpdesk. Het zijn vaak incidenten gerelateerd aan netwerken en systemen. Naast het oplossen van incidenten ben je ook verantwoordelijk voor een stukje monitoring. Je draagt ook ideeën aan om de omgeving stabiel te houden. Tot slot ben je escalatiepunt in de ondersteuning van collega’s in de buitendienst.
Eisen
– HBO werk en denkniveau
– Kennis van netwerken, Cisco.
– Kennis van DNS, DHCP
– Je bent stressbestendig, houdt het hoofd koel en helpt mensen graag verder.
Arbeidsvoorwaarden
– Salarisindicatie: €2.500 – tot – €3.500,- bruto per maand
– 27 vakantiedagen
– Goede mogelijkheden voor opleiding en scholing.

