Heb je interesse in techniek en help je graag mensen verder? Heb je daarnaast interesse in netwerken? Lees dan snel deze vacature van Helpdeskmedewerker in Dordrecht.
Organisatie
Onze klant is internationaal actief en er werken ruim 3.000 medewerkers. Het is een informeel bedrijf, met een hoog technologisch niveau. Het bedrijf investeert veel in research & development en levert zo diverse systemen en applicaties om de dienstverlening te verbeteren. De helpdesk bestaat uit 10 andere collega’s.
Functie
In de functie van helpdesk medewerker los je diverse problemen op. Het gaat onder andere om incidenten op besturingssystemen en netwerken. Je lost veel zelf op, kom je er nier uit schakel je de 2e lijns in. Je houdt de klant goed op de hoogte van de voortgang en blijft eigenaar van het incident. Aangezien je in een team werkt is het belangrijk dat je naast klanten ook je collega’s verder helpt.
Eisen
– Een afgeronde MBO opleiding
– Interesse in IT en techniek, specifiek in netwerken en systemen
– Klantvriendelijke, communicatief sterk
– Bereid om in wisselende diensten te werken.
Arbeidsvoorwaarden
– Salarisindicatie: €1.800,- tot – €2.500,- bruto per maand
– 27 vakantiedagen
– Goede mogelijkheden voor opleiding en scholing.